Nygjorda naglar

Ikväll har jag varit hos Annika och fått mina naglar fina, underbart!  Det är så fräscht med fina naglar, synd bara att det är lite dyrt, men jag har inget val eftersom jag är nagelbitare. Ibland får jag för mig att jag ska klara mig utan akryl och visst, det går ett tag, men en gång nagelbitare alltid nagelbitare. :-)

Känner mig nöjd med kvällen, barnen och jag har hjälpts åt med vardagssysslorna. Celine har dammsugit lägenheten, följt med och handlat, städat sitt rum och hjälpt till med tvätten. Jennifer har städat sitt rum, packat upp matvaror, tömt diskmaskinen och rensat bland glasen i köksskåpen. Jag har som sagt gjort naglar, handlat, lagat middag till barnen, tvättat och nu är det färdigt för att gå och sova. Ibland ser dagarna ut så, det är bara att acceptera, man kan inte ha nöje jämt och jag tycker om att ha såna här kvällar också. Sån skillnad när man får hjälp bara, önskar att jag kunde få det lite oftare bara. Vad Viggo har gjort? Jo, han har lekt med sin tygboll. ;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0