Min mobilräkning blev dyr!!!

Nyligen så köpte jag två nya mobiler och förlängde mitt och dotterns abonnemang, men insåg sen att jag inte bara förlängde, utan bytte från friends till bomben. Det var ju absolut inte meningen, då tanken med att vi alla har 3 är att vi ringer och sms:ar gratis till varandra. Dessutom har dottern två kompisar som har 3 och dom kan prata flera timmar per dag. Fick min mobilräkning idag via internetbanken och ser att den är på 1800 istället för normala 1200. Inte så jättekul, jag får ringa kundservice imorgon och se vad som kan förbättra kommande räkningar.

1200 kr som är min normala räkning innefattar mitt och barnens abonnemang och telefoner. Jag tycker att 3:s specificerade räkningar suger! Dom är jättekrångliga och röriga. Någon som håller med?

Nu är det sängdags och fortsättning på boken Änglar och Demoner, sida 206 av 550. En bit kvar alltså...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Anlita en expert som hjälper dig att kolla upp detta!;-) Snygg blogg!

2008-07-09 @ 20:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0