Jag har köpt en ny kamera!

Har gått och längtat att få köpa en ny kamera i flera dagar, sen min har gått sönder. Vanligtvis är jag mer impulsstyrd och brukar handla så fort det bara går, men denna gången väntade jag i mer än 2 veckor. :-)
Nu gick det inte längre och efter att ha kollat runt lite, så fastnade jag återigen för en Canon Ixus, men den här hade 8 mpixels istället för 5 som min gamla har. Tog också en fin rosa färg, brukar fega lite på färger annars, tar alltid neutrala. Tänkte att det är ju bara en kamera, inte en bil, så strunt samma om man skulle ångra sig. 
Fick skjuts av en kollega bort till INET på Ringön, där var dom 300 kronor billigare än andra butiker. Sen åkte vi till min favoritrestaurang vid Backaplan och åt thaimat, mums!
Kameran kostade 1995, väskan 95, minneskortet 95. Jag tycker iaf att den är så fin, vad tycker ni?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0