Intressant läsning i Expressen.

Hittade precis en artikel i Expressen som handlar om sköldkörtelinflammation. Har innan bara hittat sköldkörtelrelaterade artiklar som rört struma, men det här var ju precis det jag har. Min diagnos är än så länge akut sköldkörtelinflammation och detta handlar om kronisk, men den här enorma tröttheten kändes väldigt bekant. Med tanke på att jag fick det i början på februari, så kanske man snart kan misstänka att det blivit kroniskt, vilket jag verkligen inte hoppas. Jag har fått remiss till Sahlgrenska, ska ringa dit imorgon och stöta på, så jag får en tid. Jag vill sluta äta kortison, nu börjar det bli jobbigt. Har ju trott att jag är färdigbehandlad flera ggr och firat att det varit sista tabletten, men fått bakslag. Jag är tacksam mot att dom små vita pillren tar bort mina symptom, men biverkningarna är nästan lika jobbiga.
http://www.expressen.se/halsa/1.1242624/utbrandhet-ofta-skoldkortelfel

Idag har jag fått hjälp av min snälla vän/kollega Hans med att sätta upp plasma-tv i Celines rum plus en hylla under där hon ska ha sin dvd och dvd-boxar. Det blev jättefint! Hans var en riktig handyman och han har fått många pluspoäng för dagens goda gärning! Tack Hans!

Jennifer fick också lust att fixa i sitt rum och tog bort en hylla på sitt skrivbord och möblerade om, det blev också jättebra. Hon är väldigt duktig på att fixa och komma på smarta lösningar för sina saker.

Nu ska jag gå och äta äggmacka! Mums! Sen ska jag fortsätta med serien "24".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0