Inbjudan till Tylösand! :-)

Nu har jag kommit hem! Snabbt in med en maskin tvätt, då det blev hastigt ändrade planer för morgondagen. Camilla messade och frågade om jag ville hänga på till Tylösand imorgon. Hon hade fått inbjudan av en kille i Sthlm som hon knappt har träffat, men var väldigt angelägen om att träffas tydligen. -Vi lever bara en gång, som hon uttryckte det. Det finns boende (en svit) och det är stort party på kvällen.
Why not tänkte jag, jag är inte den som bangar spontana roliga saker. Det kommer bilder därifrån senare som berättar hur kvällen blev.
Åkte hem till Tina på väg hem efter jobbet, vi har inte träffats på jättelänge och det kom vi fram till då hon inte ens sett Viggo. Han är ju ändå 1 år nu, men det sköna med att ha känt varandra länge är ju att man inte behöver träffas eller höras ofta, utan kan ta vid där man var senast utan krusiduller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0