Glömde koden

Skulle ta bilen till jobbet idag, för att kunna åka till Netonnet på vägen hem. Bensinlampan lyste och stannade vid Shells tankomat. När jag skruvat av tanklocket, satt i kortet och skulle trycka koden, så fick jag fullständigt hjärnsläpp och minns inte vad jag har. Har haft kortet i hela 19 år med samma kod!!! :-) Är det åldern, haha! En bil hade naturligtvis ställt sig bakom och då blir man ju ännu mer stressad. Ibland hjälper det att titta på sifferpanelen för att minnas hur man brukar slå där, men det fanns inte tid nu när han var bakom. Jag fick köra fram och erkänna det pinsamma och låta han gå före, sen testade jag en kod som var fel och sen vågade jag inte mer. Fick ta mitt VISA istället...
Jag har otroligt lätt för att minnas siffror, födelsedagar, namn m.m, så det här var retsamt och NEJ, jag har inte kommit på koden ännu...

Som jag har skrivit förut, har ju börjat att kolla på serien 24 och gillar den jättemycket! Kul att det finns hela 6 boxar, läste att säsong 7 är på väg också. Än så länge är jag bara på avsnitt 6 säsong 1 och det är inspelat 2001. Ovanligt av mig att kolla på så gamla saker, men kul att se hur kläder, frisyrer, bilar och sånt såg ut då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0