En lugn kväll

Hade det lugnt på jobbet, nästan ingen är på plats, så huset känns lite spökligt. Upptäckte att tåget jag brukar åka med hem vissa dagar var inställt på sommaren. Mötte Helene, (f.d kollega) inne på Pressbyrån och kunde prata med henne under tiden jag väntade på nästa tåg. Tog vägen förbi thairestaurangen innan jag cyklade hem och köpte grillspett med ris och currysås. Fick 6 spett och ganska mycket ris,så det räckte för mig och Celine plus att jag har matlåda imorgon. Då är det inte dyrt med 85 kronor. Tur att man inte har söner, dom äter ju så mycket större portioner!

Har haft en datorkväll, pratat med 3 stycken på MSN och tiden bara springer iväg. Nu är kl 23 och dags att gå och lägga sig. Ska stanna över hos Camilla imorgon, vi ska gå på bio och se "Sex and the City". Har inte hunnit se den ännu, så det ska bli trevligt.
Fick en inbjudan igår av Wicki om att komma hem till henne på torsdag kväll och testa någon slags ny ansiktsbehandling. Hon har bjudit in 10 vänninor, plus att jag bjöd med Camilla, sen får vi se hur många som kommer. Det ska komma en tjej som ska göra gratisbehandlingar på oss, så vi får se vad det är. Mer rapport om detta kommer när jag varit där.



Kommentarer
Postat av: Emille

Åh sex and the city är världens bästa film :D Njut av den !

2008-07-15 @ 11:42:55
URL: http://emille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0