Ansiktsbehandling

Nyss hemkommen från Wicki där vi har testat på något som heter Nu Skin Galvanic SPA. En kvinna som använde en liten maskin som påminde lite om en rakapparat. Denna apparat funkade med elektriska strömmar på något vis, men det kändes inget alls. Jag såg inte så stor skillnad efteråt, men jag känner mig väldigt mjuk och behaglig i hyn. Maskinen kostar flera tusen plus att produkterna också går på en del, så jag gjorde ingen beställning. Vill också se hur det känns om några dagar. Wicki köpte ett kit, så jag ser fram emot våra spakvällar hos henne sen. :-)

Jag åt olivciabatta med en vitlöksdip och vitt vin, det smakade underbart.
Annelie fick vara modellen för kvällen, tyckte hon gjorde det riktigt bra!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0