Utvilad

Var så trött igår, efter för lite sömn i 2 dagar, så jag la mig redan kl 20 och sov hela natten. Vad skönt att vara utvilad!
Det ska bli så skönt när barnen börjar skolan imorgon, så dom går och lägger sig i tid på kvällarna. Jag är otroligt lättväckt och om dom är uppe senare än mig, så får jag inte så mycket sömn.
Idag ska jag hämta mina nya jeans, kul! Jag har inte köpt kläder på jättelänge pga att jag inte vet min storlek när jag slutar med medicinen. Idag ska också läkaren ringa mig på eftermiddagen och diskutera provsvaren och fortsättningen på behandling. Hoppas det blir något genombrott.

Kommentarer
Postat av: Annica Borg

Hej Pia, hur gick det, hittade de något ibland alla provsvaren?



Nu har jag lagt ut en annons om de kommande valparna på blocket.



Ha det bra

Annica

2008-08-22 @ 07:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0