Trött trött trött

Dålig igen, trött trött och trött. Pratat med läkaren idag och han bestämde att jag ska öka med en halv tablett och se hur det funkar och sen höras igen om en vecka. Nu ska jag också ta prov på binjurarnas kortisonnivå, han misstänkte att dom hade svårt att starta igång igen efter att ha ätit kortison. Jag har ju börjat känna en liten klumpkänsla i halsen igen, denna gången på höger sida, så jag misstänker att inflammation vandrat vidare.

Jag som så gärna vill gå på jobbets roliga fest imorgon kväll, får hoppas att jag blir bättre av den halva extra tabletten. Som tur är kan jag jobba hemifrån den här veckan, så jag slipper vara sjukskriven helt och hållet. Nu har jag nästan kunnat jobba heltid iaf och det är ju bra för alla parter.

Började lyssna på Mia Thörbloms bok "Så dumt" i lördags och är klar med den idag. Det handlar om hennes liv som narkoman och hur hon blev drogfri, numer håller hon ju föreläsningar om självkänsla och har också gett ut två böcker i ämnet.

Har lagat Korv stroganoff idag, det var jättelänge sen jag gjorde det, men gott blev det. Idag har jag fått lapp hem om att mitt taxileg är klart för att hämta, det gick ju jättefort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0