En helt vanlig onsdag.

Idag har jag varit och storhandlat mat och fyllt kyl och frys, synd att man blir ruinerad bara. Emille kom hit och ska stanna några dagar hos Celine. Min lediga dag har gått åt till att ta igen förlorad sömn, städa och installera om Jennifers dator.
Ja, inte så spännande kanske, men jag gillar såna dagar.  Däremot har jag inte hunnit ta tag i mitt sovrum, där ser det inte så städat ut, bara rena lakan, eftersom Viggo hade hoppat upp där när han var lös i magen...:-(

Ibland när jag känner att jag har mycket i huvudet som jag ska göra, så skriver jag en lista, typ allt jag kan komma på. Igår gjorde jag en sån på tåget, använde baksidan av ett kvitto och det blev en hel del. Jag tycker det är mycket roligare att pricka av när jag gjort något, känner mig så nöjd efteråt. Ungefär som när man betalat räkningar, inbillar mig att det sitter en person på andra sidan som tycker jag är duktig som betalar i tid och allt. Jo, jag vet att det inte är så, men jag vill ändå fortsätta tänka så. :-)

Jag måste skicka in nytt foto till vägverket för ny taxilegitimation, mitt är över 2 år gammalt, jag har inte fått tummen ur och eftersom jag ändå jobbar så kan det bli liiiite jobbigt om farbror Blå stoppar mig och vill se mitt legg. Jag har resonerat som så att risken inte är så stor när jag mest jobbar nätter, men onödigt att chansa. Om jag erkänner det här, så skapar jag lite press på mig att fixa det snarast....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0