ACDC till Ullevi!

Läste idag att ACDC ska komma till Ullevi sommaren 2009! Jag som aldrig varit på konsert innan på Ullevi ska passa på nu när denna grymma grupp ska spela där. Dom har ju varit där förut, men då hade inte jag förstått hur bra dom var och jag trodde kanske inte att jag skulle få uppleva dom live heller, så gissa en som är lite lycklig nu. Den klart bästa låten är "Thunderstruck" och jag kommer vara i extas över att få stå bland publiken och höra den.

Det lustiga är att när jag väl köper biljetter till konserter så ställs dom in pga sjukdom, så håll tummarna nu att detta verkligen blir av.  Celine Dion skulle ju komma till Ullevi en gång och då blev hennes man sjuk i cancer, så det blev pengarna tillbaka. Sen skulle ju jag och barnen på Tokio Hotel på Hovet i april i år och hade världens bästa platsbiljetter och då blev sångaren halsopererad.


Ullevi 24 juni 2001, 50250 människor på ACDC-konsert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0